Beheer

Hoe verzeker je de continuïteit en betrouwbaarheid van je financiële applicaties? Hoe zorg je ervoor dat je tijdens de jaarafsluiting direct over specialistische kennis kunt beschikken? Onze Service Desk met specialisten is 10 uur per dag telefonisch bereikbaar voor je vragen rondom SAP, CCH Tagetik, Oracle Hyperion, Oracle EPM (FCC & PBC), Board of Onestream. Zo realiseren we samen betrouwbare, accurate en tijdige cijfers.
Accurate, tijdige en betrouwbare cijfers, ook op cruciale momenten.

Continuous Improvement

Het beheer van Performance Management applicaties vraagt om specialistische kennis. Deze kennis is niet alleen schaars, maar moet ook continu onderhouden worden. Vanuit een lange termijn visie optimaliseren we de financiële processen en Performance Management systemen om continu de juiste invulling te kunnen geven aan jouw informatiebehoefte, nu en voor de toekomst!

Flexibiliteit & Continuïteit

Door het beheer op je financiële applicatie uit te besteden ben je flexibel in het op en afschakelen van de benodigde capaciteit. Bovendien is de expertise vaak slechts enkele dagen per maand nodig. Voor veel organisaties is het dan ook niet rendabel om deze expertise zelf in huis te hebben. Dankzij deze eenvoudige schaalbaarheid betaal je nooit te veel voor je support. Heb je toch meer capaciteit nodig door ad-hoc verzoeken of veranderingen? Dan schakelen wij direct voor je op zo voorkom je capaciteitsproblemen.

Volledig ontzorgen

Voor onze specialisten is het beheer op je consolidatie of planning systeem zijn of haar expertise en kerntaak. Zij zijn dagelijks bezig met de nieuwste ontwikkelingen en mogelijkheden. Zo zijn we rondom SAP BPC de grootste gespecialiseerde service desk in de Benelux. Of je nu alleen een extra hulplijn nodig hebt voor al je complexe vragen of volledig ontzorgd wilt worden, bij ons ben je aan het juiste adres. Zodat jij je helemaal kunt richten op de rapportage en analyses.

Kwaliteit

Dankzij onze ruim 10 jaar beheer ervaring weten wij wat nodig is om de samenwerking tot een succes te maken. We maken heldere afspraken over de te leveren prestaties door middel van KPI’s, een SLA. Tot slot zorgen wij voor één aanspreekpunt, je eigen Service Manager, waarmee je op frequente basis afstemming hebt.

Servicedesk in action giving SAP BPC support.

Bewezen aanpak

Het outsourcen van het beheer van financiële systemen levert dan ook veel op; het is efficiënter, goedkoper en vermindert zorgen tijdens piekmomenten in de financiële kalender. Zo ontstaat de rust om je te richten op jouw kerntaken. Met een bewezen aanpak op het snijvlak van IT, finance en beheer helpen we je met functioneel, technisch en applicatiebeheer. Zo borg je dat de cijfers accuraat, tijdig en betrouwbaar zijn, ook op cruciale momenten.

In de praktijk

Benieuwd naar de ervaringen van andere organisaties? Lees hier het praktijkverhaal over het uitbesteden van hosting & beheer bij Boskalis.