Hoe gaan we om met Covid-19, het coronavirus?

Als reactie op de uitbraak van Covid-19 en vooruitlopend op verdere maatregelen van de overheid is ons nood- en bedrijfscontinuïteitsplan in werking getreden om de continuïteit van de dienstverlening te garanderen.

Vanaf maandag 16 maart:

  • Alle medewerkers moeten vanuit huis werken, onze kantoren zijn gesloten. Bezoekers zijn verplicht om hun vergaderingen opnieuw te plannen of te virtualiseren.
  • Alle internationale reizen zijn opgeschort.
  • De richtlijnen van de klant voor bezoeken ter plaatse worden gevolgd, niet-essentiële vergaderingen worden uitgesteld of gevirtualiseerd.

Hierbij volgt Swap Support de instructies van de WHO en het RIVM.

Aangezien al onze diensten kunnen worden geleverd vanaf een externe locatie en al onze IT-infrastructuur cloud-gebaseerd is, verwachten we geen verstoring van onze diensten en blijven uw serviceniveaus gegarandeerd. De Servicedesk houdt de normale beschikbaarheid via de reguliere telefoon- en e-mailkanalen in stand.

Mocht u toch moeite hebben om ons te bereiken of wilt u meer informatie over de door ons genomen maatregelen, neem dan contact op met uw Service Level Manager.