Service level manager / delivery manager

Jouw rol als service level manager ook wel bekend als delivery manager

Bij Swap Support werk je voor de top van het Nederlandse bedrijfsleven. Een unieke kans om bij verschillende bedrijven binnen te kijken en je netwerk en kennis verder uit te breiden. Betrokkenheid bij onze nationale en internationale klanten maakt het verschil. Vanuit onze locaties in Den Haag, Groningen en Santander (Spanje) kennen we onze opdrachtgevers goed. Organisaties zijn bij ons geen nummer, maar echte mensen met reële vragen.

Als service level manager binnen Swap Support ben je ervoor verantwoordelijk dat de met de klant overeengekomen dienstverlening naar tevredenheid en volgens de afspraken van het contract worden geleverd. Door de juiste vertaalslag tussen de klant en de service desk (coördinator) te maken zorg je ervoor dat de dienstverlening conform de SLA wordt gerealiseerd. Daarnaast onderhoud je de klantcontacten op diverse niveaus (key-users t/m management) en zorgt ervoor dat onze service is afgestemd op de behoeften, doelstellingen en uitdagingen van de klant.

Als contractpartner ben je in staat tot het op- en uitbouwen van een succesvolle relatie met jouw klanten. Je informeert en communiceert duidelijk over besproken zaken en ontwikkelingen in de markt en doet waar nodig gevraagd en ongevraagd voorstellen over het verder inrichten van de dienstverlening.

Wat neem je mee?

Je hebt een hands-on mentaliteit en bent een echte teamplayer. Je vindt het belangrijk om klant- en resultaatgericht te werken en om kwaliteit te leveren. Je weet oplossingen te vinden voor problemen en blijft je kennis verrijken zodat je altijd de beste oplossingen bedenkt en aanreikt. Met je natuurlijke charme, tact en flexibiliteit schep je vertrouwen bij klanten.

Daarnaast neem je het volgende mee:

  • Hbo of wo werk en denkniveau;
  • Je hebt minimaal 3 jaar relevante werkervaring als SLA manager, delivery manager of change manager;
  • Kennis van service level management, kwaliteitsmanagement en servicemanagementprocessen;
  • Kennis van Bisl, ASL, ITIL is een pre;
  • Uitstekende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal zowel mondeling als schriftelijk;
  • In bezit van rijbewijs B.

Jouw leven als Swapper

In veel traditionele organisaties heb je weinig vrijheid om je ideeën uit te voeren. Terwijl die wellicht juist veel waarde toevoegen. Bij ons krijg je de ruimte om te zijn wie je bent, maar ook de vrijheid om te groeien. Iedereen heeft zijn eigen leercurve en krijgt de kans zich te ontplooien tot de beste versie van zichzelf. Je wordt onderdeel van een superleuk en hecht team, met getalenteerde vakmensen die samen voor een goed resultaat gaan.

Over Swap Support

Wij vinden dat specialisten moeten doen waar specialisten goed in zijn. Voor ons is dat het snijvlak van IT en Finance. Hiervoor combineren we diepgaande en up-to-date kennis van infrastructuur, platform en applicatiesoftware met onze expertise van financiële processen. Zo verzekeren we de kwaliteit en continuïteit van Performance Management applicaties.

Als kennisorganisatie binnen de finance wereld zijn we als Swappers samen verantwoordelijk voor de stabiliteit en betrouwbaarheid van de EPM- systemen van onze klanten. Iedereen doet dit vanuit zijn eigen expertise gebied. We kennen verder weinig hiërarchie en een open, informele sfeer van ondernemerschap en eigen verantwoordelijkheid.

Solliciteer nu!

Wil jij meebouwen aan de groei van Swap Support? Stuur je CV of je LinkedIn-profiel naar Maartje Waller via maartje.waller@swapsupport.nl of bel +31 6 24 58 12 63.